Tuesday 4 June 2013

Meremajakan kulit anda dari dalam ke luar / NIVEA anti-penuaan

Dengan kedutan dan tekstur membosankan, yang kita semua mendapatkan lambat laun, kulit anda tidak menjadi apa-apa yang kelihatan lebih muda. Ia adalah satu fenomena semula jadi yang berkaitan dengan penuaan kulit. Mujurlah terdapat ubat-ubat yang membolehkan anda untuk melambatkan proses ini, khususnya inovasi baru dari NIVEA dipanggil Cellular Anti-Age!


NIVEA Cellular Anti-Age krim siang

NIVEA Cellular Anti-Age adalah generasi baru penjagaan kulit revolusi untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia adalah baris pertama penjagaan NIVEA yang bekerja di peringkat selular. Cellular menjejaskan Anti-Umur kepada sel-sel yang sedia ada di kulit menjadi muda semula, menyebabkan kulit yang lebih tegang, licin, lebih baik terhidrat dan kelihatan lebih muda.

Bahan-bahan aktif NIVEA Cellular Anti-Age
Satu campuran yang kuat dan unik bahan-bahan aktif termasuk ekstrak magnolia, asid hyaluronik dan creatine mempercepatkan pembaharuan sel kulit dan penuaan dihalang secara mendadak. Di samping campuran khas bahan-bahan aktif, krim hari mempunyai SPF 15 dan mengandungi perlindungan UVA juga, idreal bagi mereka yang akan datang musim panas, melindungi kulit daripada pengaruh alam sekitar dan radiasi UV suria. Akhir sekali, yang menyenangkan dan ciri-ciri aroma NIVEA digabungkan dengan tekstur halus produk baru ini adalah pengalaman yang menyeronokkan untuk memohon kepada kulit anda!

  Pada ujian pengguna formula, termasuk bau dan tekstur NIVEA Cellular Anti-Umur, lebih daripada 8,500 wanita yang terlibat dan diberi nilai atas 8 secara purata. Baru ini, garis inovatif NIVEA selular boleh didapati di seluruh dunia di kedai-kedai NIVEA banyak dan seperti biasa, agak berpatutan.

Anda juga boleh: 5 tanda-tanda seorang lelaki boleh melakukan dengan baik di atas katil
You can also read this blog posting in English

No comments:

Post a Comment